zaterdag 30 maart 2013

Liftchallenge 38

Deze keer post ik weer redelijk snel een bericht. Ik keek namelijk op de liftchallenge blog en zag een hele leuke challenge. Ik doe graag mee aan hun blog maar soms heb ik er gewoon de tijd niet voor. En deze leek me erg makkelijk om te maken. Daar moest ik tijd voor maken. Ik was er gelijk aan begonnen maar had vervolgens geen tijd om het te fotograferen. Ja, je moet wel voldoende goed licht hebben. Vroeg van huis en laat weer thuis helpt niet echt mee helaas. Uiteindelijk vandaag pas op de gevoelige plaat gezet. Ik hoop echt dat ie nog mee mag doen. Ik merk het wel. Maar hier is ie dan.


Hoe simpel ook de kaart, er gaat toch wat aan vooraf: het kiezen van het papier.
Daar ben je soms net zo lang bezig als aan de kaart zelf. En papier...daar hebben we zo weinig van :-)


Ik vond de kleuren zo mooi en fris! Een echte lentekaart. terwijl het een 'oudje' is van Eline. Maar erg tijdloos zoals je kunt zien.


En een klein inkijkje aan de binnenkant.


De bloemen heb ik zelf gemaakt met stansen van Crealies. Ze zijn gestanst uit wit cardstock en gekleurd met een waterpenseel en zachte krijtjes van de Action. Ik heb het een hele tijd geleden daar gekocht voor nog geen € 2 geloof ik. Af en toe freubel ik  er wat mee. Ik meng allerlei kleuren door elkaar en zie wel wat eruit komt. De randen heb ik met een mint groene cat eye bewerkt. Dit is de verpakking van de krijtjes.


En voor ik het vergeet...dit is de te liften orginele kaart.


Gebruikte materialen:
o.a. cardstock wit en aqua, papier Eline's Brights blue and green (MD pretty papers bloc), Crealies creative flowers 6, Magnolia Doohickey blad stans, Nellie Snellen bloemhart stans, Marianne Design swirl stans, Fiskars randpons, witte gelpen, plakparels en tekst stempel (onbekend).


                                                                

35 opmerkingen:

Marjan zei

Een prachtige kaart, Nathaly. Ik houd erg van deze tinten en wat een mooie bloemen! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

Willy zei

Wat een prachtig fris kaartje, idd simpel van ontwerp maar toch heel chique!!

Cornelie zei

Totaal geen last van geen keuze in het papier, hahaha!!
Mooi bij elkaar gezocht, prachtige bloemen, mooie lift! Dank je wel Nathaly, leuk om weer wat van je te zien!

Juisie zei

Wat een mooie kaart zeg, en je kunt zien dat je de tijd hebt genomen om je papier bij elkaar te zoeken, het zijn prachtige kleuren en heerlijk fris zoals je al schrijft, super!
groetjes Joyce

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje
prachtig die kleuren en je bloemen... wat zijn ze mooi!!!

Fijne Paasdagen
Groetjes Corrie

Anoniem zei

Wow, prachtige kaart weer Nathaly !!! Hele mooie, frisse lentekleuren ! En je bloemen zijn zoals altijd weer super !
Groetjes Berdien

Jeannette zei

Hoi Nathaly, wat een superschattig kaartje en heerlijke vrolijke kleuren, ik dacht al, daar is Nathaly alweer, hartstikke goed van je, hele fijne Paasdagen gewenst, liefs Jeannette

Ju@nita zei

Long time no seen and heard from you!!!!!!

Wat heb je weer een lekker vrolijke kaart in elkaar gefreubeld Naat.Zeker weten een mooie kleurencombinatie.En die crealiesmallem weten wat hè?
Ze blijven ook tijdloos.I will cross my fingers for the challenge!!!!

lieve groetjes Ju@nita

Patricia zei

Hoi Nathaly,
Leuke kaart heb je gemaakt.
Leuke voorjaarskleurtjes.
En tja dat papier probleem ken ik,
ik heb ook nooit wat, hihi.
Fijne dagen
groetjes Patricia

Colinda zei

Hoi Nathaly, hij is super!! Gezellige paasdagen, Colinda

Malika zei

nathalie jou kaart is ook top hoor

dank je dat je mijn blog bezocht hebt

Malika

Malika zei

ja voor ik het vergeet , ik ben gelijk ook volger van je blog geworden.

veel succes meid
Malika

aukjev zei

Nathaly, je hebt weer een prachtige kleuren combi gebruikt erg mooi geworden.En je bloemen vind ik heeeeeeeel mooi ,speciaal met de verschillende kleuren die je gebruikt hebt. Groeten Aukje

Berlinde zei

Een prachtig kaartje Nathaly in leuke frisse kleuren, super!
Lieve groetjes, Berlinde

Petra zei

mooi!

zoals altijd ;)

Liefs Petra

Jacqueline DH zei

Mooi! Ben trouwe volger van je blog en het was wat stil de laatste tijd!

Gr. Jacqueline

Erica ♥ zei

Wowww jouw versie van dit kaartje is
echt super mooi, en je gekozen papier
is echt prachtig, leuke combi ☺

Een gezellig (paas/knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

anja curvers zei

Supergave kaart weer leuk om weer wat van je te zien zulke mooie kleuren en prachtige bloemen.

Els zei

Het is weer een pracht kaart geworden en wat leuk heb je de bloemen gemaakt met penceel.
Ja die krijtjes zijn daar echt goedkoop en je krijgt er een mooi resultaat mee.
Het papier is ook heel mooi en lekker fris van kleur.
Heel fijn om weer wat van je te kunnen bewonderen en je hebt gelijk wat betreft de tijd voor het uitzoeken van papier en dergelijke.
Fijne paasdagen en groetjes, Els

Jacqueline zei

Hele mooie kaart, Nathaly!!
ik vind je kleurgebruik zo mooi!
en de bloemen zijn ook heel mooi gemaakt!
Fijne paasdagen!
Jacqueline

Yolanda zei

Hoi Nathaly, wat een machtig mooie kaart. Ja, dit papier is zeer zeker nog altijd de moeite waard, echt tijdloos. Blauw en groen zijn sowieso favoriet bij mij.Je hebt de schets prachtig verwerkt. En je bloemen en swirls zijn TOPPIE! Ik houd hem in gedachten hihi. Groetjes Yolanda B)

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Mooie lentekleuren. Nu nog echt lente.

Marlies zei

Wauw wat een schitterende kaart! Hele mooie kleuren en prachtige bloemen! groetjes, Marlies

Alina zei

prachtig, Nathaly, mooie kleuren combinatie en bloemen!!!

Unknown zei

Wat een geweldige frisse kaart Nathaly, mooi in balans, prachtige bloemen!! Groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Corine van der Zee zei

Wat een schitterende kaart Nathaly! Mooie kleurencombi en als ik heel eerlijk ben vind ik jouw kaartje zoveel mooier dan het origineel! En je bloemen zijn supers!

Lieve groetjes,

Corine

Christa zei

Hoi Nathaly , wat een prachtige kaart ! Wat een heerlijke frisse kleuren heb je gebruikt. Groetjes , Christa.

Gerdine zei

Wat een gave lift! Mooie kleuren en bloemen!

Scrapcreaties Mirande zei

Hoi Nathaly, het is je weer gelukt hoor! Wat een schitterende kaart heb je er weer van gemaakt. Leuk die felle, frisse kleuren en de binnenkant ziet er volgens mij ook weer super uit. Ik ga je kaartje onthouden, ik moet nog heel wat kaartjes maken de komende tijd en dit is niet zo'n heel moeilijk modelletje maar wel erg mooi!
Groetjes Mirande

Wendy Koorevaar zei

Ohh wat prachtig Nathaly!! Ik ben ook helemaal weg van je bloemen, zo knap gedaan. En deze frisse kleurtjes staan er ook erg goed bij.

Liefs,
Wendy

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Denk kom .... ik ga eens bij Nathalie kijken. En zo waar je hebt een heel leuk kaartje geplaatst. Ik weet dat jij het ook druk hebt en soms wat plaatst. De kleuren van papier passen prima bij elkaar en wat zijn die bloemen leuk geworden.
Dan nog die krijtjes. Ze zijn niet meer te koop bij de Action. Maar ik had ze cadeau gekregen en deed er niks mee. Uit eindelijk op marktplaats gezet en mijn dierenassistente heeft ze gekocht, maar wel voor € 7,= geloof ik. In ieder geval meer dan € 2,= . Wist ook niet hoe duur ze waren.
Gezellige groetjes maar weer Lida

Helga Teunissen zei

Wat een mooie lift !!!! En wat een geweldig tip met die krijtjes, ik heb ze ook liggen, weet eigenlijk niet zo goed raad mee.....maar nu :-)...de bloem is zo mooi!

Judith zei

Wow, deze is mooi! Ik heb het papier ook nog liggen maar op dit idee was ik niet gekomen. Een super vrolijke uitwerking van de te liften kaart, Nathaly!

femke zei

heey nathaly,

het is een prachtig kaartje geworden!!! lekkere frisse kleurtjes heb je gebruikt. super!!!

groetjes femke

Janny zei

Wat een prachtige kaart zeg mooie kleuren ook en de bloemen vind ik ook super, liefs Janny