maandag 24 oktober 2011

Simply Wonderful

Ik besloot deze week weer eens mee te doen aan de challenge van CFY. Deze keer moest je chevrons, oftewel zigzag patronen in je kaart verwerken. Ik moest er echt even over nadenken. Ik wist dat ik dat soort papier niet had en moest met een creatieve oplossing komen. Ineens had ik het. Als ik papier met schuine strepen aan elkaar zou plakken heb ik een zigzag patroon. Achteraf ben ik er heel tevreden over. Ik vind de poedertinten zo mooi en zacht. Benieuwd wat jullie er van vinden.




En dit is de sketch. Ik hoop dat jullie de chevrons in mijn uitwerking herkennen.


Gebruikte materialen:
o.a. kraft papier, Three little birds van Little Bee, Nellie Snellen multi frames, Cuttlebug embossing folder Swiss Dots, Fiskars randpons, My Favorite Things Die-namics stamp &die set, Crealies bloemenstans nr. 5.


17 opmerkingen:

Marjan zei

Slim opgelost Nathaly! En wat mooi met deze zachte tintjes!
Fijn dat je tijd had om mee te doen met ons.

Groetjes, Marjan

Brenda Roggeveen zei

Ik vind m helemaal super Nathaly! En wat een goed idee, om de chevrons met 2 reepjes papier met schuine streepjes te maken. Haha, dat idee ga ik zeker onthouden! Leuk dat je weer mee hebt gedaan aan de challenge van CFY!

Helga Teunissen zei

Er is maar een reactie mogelijk denk ik, en die kun je al zien op de kaart: Simply Wonderful!!!

Ook de verjaardagkaart met de Eline's winterhuis materialen is een beauty geworden!! Ik zou de foto hiervan zeker naar Eline zelf doormailen, zal ze ook erg leuk vinden.

Groetjes Helga

Cornelie zei

Ik vind h'm ook helemaal mooi geworden!!
Groetjes cornelie

Margriet Tournier zei

Wat een mooie kaart! En wat slim bedacht om op deze manier een chevron patroon te krijgen!

Groetjes,
Margriet

Monique zei

Dit soort slimme oplossingen vinden we nou leuk om te zien! Super en wat een prachtige stijlvolle kaart!

cvanholstein zei

Chevron. Weer wat geleerd! :)
En jouw oplossing is zo slim! Mooi en stijlvol kaartje.
Zien we je op de Kreadoe dit jaar?
grt, Corina

Patricia zei

Ahh wat leuk dat je het zo hebt opgelost. Ik vind het erg leuk geworden. Enne ik wist niet wat chevrons waren, dus weer wat geleerd.
Groetjes Patricia

anja curvers zei

Heel erg mooi gedaan hoor prachtig geheel in die zachte tinten.

Anoniem zei

Wow, prachtige kaart heb je gemaakt !!!! Erg leuk die zachte tinten. En wat een creatieve oplossing voor de chevrons, daar was ik niet opgekomen.....
Groetjes Berdien

Els zei

Een hele leuke kaart en wat een idee met de zigzag. Toppy weer. Groetjes Els

Desirée-ScrapDees zei

WAT EEN MOOIE TINTJES ZIJN DIT ZEG, PRACHTIG PAPIRE, ECHT MOOI GEWORDEN!

oh sorrie capslock stond nog aan hihi

Nadine zei

Creatieve oplossingen kenmerken de echte scrappers! Geweldig gedaan, prachtig resultaat!

Scrapcreaties Mirande zei

Nou Natahly ook dit kaartje vind ik weer geweldig. Wat een leuk modelletje. Die ga ik even opslaan.
Groetjes Mirande

Wendy Koorevaar zei

Wow wat een prachtig kaartje Nathaly! Hele mooie zachte kleuren, erg stijlvol!

Lieve groetjes,
Wendy

Lia zei

Wat maak je mooie dingen! Ik ben volger geworden want ik wil graag meer van je zien!
Groetjes, Lia

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Hoi hoi

Ik zou je graag eens iets willen vragen...
Mag ik je mailadres?
Het mijne is
hanne.doezejager@kpnmail.nl

Groetjes Hanneke