dinsdag 6 september 2011

Bloemenkaart voor een man

Net uit m'n werk en op de valreep nog deze kaart aan het posten.
Tja...je kunt je afvragen of je op een kaart voor een man veel bloemen kunt verwerken. Maar deze kaart werd uiteindelijk prachtig juist door de bloemen. En dat vind ik eigenlijk belangrijker. Deze kaart is dan ook voor een hele bijzondere man. En die gaat het echt waarderen, weet ik zeker. Het papier komt uit de Pinkbox van Scrapbook Nederland. Er zit veel glitter in. Je zou mijn bureau, toetsenbord en mijn handen moeten zien; onder de glitters. Het is een vrij uitgebreide kaart geworden. Maar het papier was zo mooi en het was zo heerlijk om te maken dat ik maar door bleef gaan. Deze kaart doet trouwens mee aan de challenge van CFY.








En dit is de schets gemaakt door Monique


Gebruikte materialen:
o.a. cardstock bruin, papier Lost & Found van My Minds Eye, My favorite Things bloemenstans, marianne Design bloemenstans, Fiskars randpons, Magnolia Doohickey swirl stans, roosjes, Joycraft knoopjes stans en Kaisercraft clearstamp swirl.


32 opmerkingen:

Ingrid zei

dit is echt een super mooie kaart geworden. en ook al kunnen niet alle mannen die bloemen en deze kleuren waarderen, er zijn zeker wel mannen die het wel kunnen waarderen.
en degene voor wie deze is zal er zeker blij mee zijn
groetjes ingrid

Jann-will zei

Erg mooi Nathaly, leuk dat je weer meegedaan hebt,
Groetjes Wilma

Brendaxx zei

Wauw!! Die is echt schitterend zeg (letterlijk&figuurlijk als ik je verhaal zo lees;) ) Dit is geen kaart meer maar een heel werkstuk: súper!! Mooie kleurencombi ook!

marion zei

wauwieeee wat een knaller van een kaart Nathalie !! superzzzzz !!! Liefs, Marion

Cornelie zei

TOP 3!!! Let maar op en de volgende maand ben jij gastdesigner bij MFT,!!!
Oftewel een super uitvoering van de sketch, prachtige kaart!!
Groetjes Cornelie

Alina zei

schitterend, Nathaly!
groetjes, Alina

Cora zei

Woww....super kaart zeg!

Marjan zei

Heel mooi en wat een enorm werk, maar zo te lezen met liefde gemaakt! Gefeliciteerd met alweer een top 3 plekje!

Groetjes, Marjan

Corrie zei

Wat een waanzinnig mooie kaart Nathaly
Prachtige kleurencombi, daar zal de ontvanger zeker blij mee zijn...Super!!!
Groetjes Corrie

Nadine zei

Wat een TOP-kaart of moet ik project zeggen?! Zulk mooi papier en een prachtige verdeling! Helemaal super!

Anoniem zei

Wow, Nathaly, wat een ongelofelijk mooie kaart !!! Prachtig zoals je het blauw met roze gecombineerd hebt ! Zeer verdiend in de top 3 !!
Groetjes Berdien

Joyce Ebben zei

Prachtig! Wat een details, hij is super geworden! Gefeliciteerd met je top 3 plaats! Groetjes Joyce

Judith zei

Ik vind deze kaart een TOP 1 kaart!!!
SUUUUUPER, en juist leuk, die bloemen voor een man.
Het is zo bijzonder, hoe gaaf jij je projecten altijd afwerkt!
Groetjes, Judith

Angela zei

Wauwwww ik vind je kaartje echt helemaal geweldig!!! Prachtige kleuren en die bloemen maken het geheel af!
Mijn complimenten!!!

xxAngela

Brenda Roggeveen zei

Hoi Nathaly. Wat een kunstwerkje is dit zeg! Echt prachtig. Haha, ik zie je helemaal voor me, met alles onder de glitter...

Brenda Roggeveen zei

Oh ja.... Echt een verdiende plek bij de top 3! Gefeliciteerd.

José zei

Dit is echt SUPER geweldig. Ik vind het prachtig. Wat een kunstwerk zeg. Helemaal verdiend in de top 3 en wat mij betreft met stip op 1!
Groetjes, Jose

Els zei

Schitterend is deze mannenkaart en prachtige kleuren ook. Dit is niet zomaar een kaart, maar een pracht kadootje hoor. Groetjes Els

Linda zei

Schitterend gemaakt Nathaly! Zooooo netjes en strak. Heel mooi papier en leuk hoe je ook de binnenkant zo mooi hebt beplakt! Prachtig. Groetjes, Linda.

patricia's scrapfun zei

wat een super mooie kaart zeg!!!


gr patricia

Patricia zei

Ooh Nathaly, je kaartje is heel mooi geworden.
Ik vind de kleurtjes erg mooi, maar ook de hele afwerking. Het is een prachtig geheel zo.
Groetjes Patricia

Esther zei

Prachtige kaart geworden zeg,heel mooi.
Je andere kaartjes zijn ook prachtig.

Groetjes esther

Lisette Gibbons zei

Wat een ontzettend mooie gedetailleerde kaart. Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, dan kan ik ook eens neuzen op jouw blog.

anita01 zei

JES Nahtaly, tis je weer gelukt.....

ben helemaal in de rose wolken met je mooi's...geniet hier zo van hoor. Schitterend projectje want een kaart is echt eenvoudiger naar mijn mening...gaaf!

Bedankt voor je gezellige bezoek,

Warme groetjes,
Anita

Scrapcreaties Mirande zei

GEWELDIG! Alles past weer perfect bij elkaar en wat leuk dat je de kleur roze ook voor een man durft te gebruiken. Nogmaals ik vind je kaart echt geweldig. Je mag van mij nog veel meer van deze mooie mannenkaarten maken.
Groetjes Mirande

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi Nathalie,
Ook even bij jou een kijkje komen nemen en wat heb jij een leuke kaart gemaakt. Wat een werk en leuke details heb je gebruikt.
Je hoeft niet altijd een stempel te kleuren om een schitterende kaart te krijgen. Denk dat een man jou kaart zeker zal waarderen. Ligt aan de man!! Even je blog terug gekeken, maar je tags ( boekje ) is ook zo schitterend. Je hebt een beetje dezelfde stijl als Berdien.
Zij geeft ook workshops bij Scrapbook Nederland.
Ooit van gehoord?
Een gezellig weekend en ze zeggen dat het mooi weer wordt.
Ik wilde volger worden, maar dat ben ik al!! Soms weet je het ook niet meer in blogland.
Groetjes Lida

Jolanda Cuper zei

Wow walweer zo'n schitterende kaart! ben meteen volger geworden hoor! Ik wil jou prachtige kaarten niet langer missen!
Groetjes Jolanda.

José zei

Hee dame! Ik vond het hartstikke leuk je ontmoet te hebben op de beurs. Je bent zo lekker spontaan en bubbly! Nog leuke dingen gekocht?
liefs, Jose

akkina van steen zei

HET IS INDERDAAD EEN HELE MOOIE SJIEKE KAART,EN HET PAST ALLEMAAL GOED BIJ ELKAAR
GENIET NOG VAN HET WEEKEND EN HET MOOIE WEER
LIEFS AKKINA

Tinie zei

Ha Nathaly, ik ben je 100e volger geworden:)))
Wat maak jij mooie kaarten!! Deze kaart is ook prachtig!! Het is wel gewaagd: roze en bloemen op een mannenkaart....
groetjes Tinie

Nicole zei

Een hele mooie kaart! Erg leuk!
Groetjes Nicole

Debbie Carriere zei

What an amazing piece of art!! Love the papers and all the beautiful embellishing you did! Gorgeous work!