donderdag 11 augustus 2011

Challenge koorts

Zo, terug van vakantie! We hebben een paar heerlijke weken gehad op Curacao waar ik weer familie en vrienden bezocht heb. Gek genoeg kun je nog zo verslaafd zijn aan scrappen maar op vakantie kan ik er toch helemaal los van komen. Maar zodra ik terug ben, zit ik weer aan mijn bureau of zit al bloggend achter m'n pc. Waar ik vroeger nooit aan challenges meedeed heeft de koorts me nu echt wel te pakken. Deze week doe ik voor het eerst mee aan de challenge van Dutch Card Lovers. De opdracht was het maken van een tag. HELEMAAL mijn ding! :) Maar ik ben een beetje doorgeslagen en heb er gelijk meerdere gemaakt en gebundeld tot een boekje.



En hierbij de losse tags.






Het papier had ik al een tijdje liggen maar ik was er niet echt weg van. Op een gegeven moment ben ik er toch maar mee aan de slag gegaan en achteraf ben ik er best tevreden over, hoor :)
Jullie ook?




26 opmerkingen:

Vera zei

Joepie de poepie wat een feestje om naar te kijken!! Je tags zijn echt superleuk! En dat papier, oei heerlijk zeg :)
Je hebt er echt wat leuks van gemaakt met lekker veel details!

Groetjes

Vera

Anoniem zei

Wauw schitterend hoor !!!!! Ik vind ze allemaal prachtig !
Groetjes Berdien

Marjan zei

Jeetje, dat heb je snel gedaan na je vakantie! Knap hoor, ik moet altijd helemaal op gang komen!
Ik vind ze echt prachtig, zulke mooie heldere en frisse kleuren. Ik ben dol op die zwarte details! Gaaf hoor!

Groetjes, Marjan

Ans S. zei

Heel mooi gemaakt, Nathaly.
Ik vind ze allemaal super.

Groetjes Ans

marion zei

Wow wat prachtig zeg ! Superzzzzzz ! Liefs, Marion

Cornelie zei

Vind ze best wel...vind ze Súper!!! Top!
Groetjes Cornelie

Corrie zei

Hoi Nathaly,
Wauwwww wat een mooie Tags, ze zijn stuk voor stuk.....SCHITTEREND!!!
Groetjes Corrie

Durvina zei

Stuk voor stuk prachtig.
Liefs, Durvina

José zei

Ik vind ze hartstikke mooi! Stuk voor stuk top en ik zie nog meer hele mooie dingen op je blog dus ik ga je meteen volgen!
Groetjes, Jose

Anoniem zei

wat een gaaf labelboekje heb je ervan gemaakt! ik vind hem helemaal super! liefs samantha

Rosalien Zwackhalen zei

Wat gaaf!! en ontzettend leuk dat je er meerdere gemaakt hebt en tot een boekje verwerkt hebt. Het zijn stuk voor stuk prachtige tags, eenfeest om naar te kijken. :))
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Bernadet zei

Super hoe je deze tags tot een boekje hebt gemaakt Nathaly!!

Angèle zei

Super leuke uitvoering! Heerlijk dat je er zoveel plezier aan beleefd hebt en hartelijk dank dat je met ons meedoet bij DCL.

anja curvers zei

Wow gaaf hoor en knap dat je dat allemaal gelijk na je vakantie hebt gemaakt, maar ik herken dit wel hoor ik denk dat je mij ook wel verslaafd kunt noemen ahum maar op vaknatie schakel ik dat uit maar op de terugweg ben ik in gedachten alweer aan het scrappen. leuk dat je voor het eerst met DCL hebt meegedaan hopelijk niet voor de laatste keer enne ga je ook volgen.

Sapipzi zei

Wauwie wat mooi weer Nathaly!!!! Fijn om te lezen dat je een goede vakantie hebt gehad.

Liefs Margo

Colinda zei

Hoi Nathaly, had je al een tijdje gemist en die met die vlinders vind ik super!!!

Angela zei

GAAAAAFFFFFF jeetje wat onwijs mooi je tags!!!!
Prachtige kleurencombi!!
xxAngela

Marianne zei

Wat een gaaf project heb je ervan gemaakt, Nathaly! Ik vind ze stuk voor stuk prachtig!
Bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes,
Marianne

Ellen zei

Wow Nathaly, wat heb jij prachtige tags gemaakt zeg! En dit papier leent zich er uitstekend voor! En nou mogen wij zeker kiezen welke het mooiste is...., een onmogelijke opgave!
Bedankt voor het meedoen met DCL.

Groetjes Ellen

Nadine zei

Dat doorslaan herken ik wel! Maar het ziet er prachtig uit, dus helemaal niet erg! Ik vind ze stuk voor stuk geweldig!

Nicole zei

Super mooi! Gebruik je een bepaalde stans voor de tag?
Ik vind het papier heel mooi op deze manier!
Groetjes Nicole

sandra_w zei

Wowww!! Ik vind ze stuk voor stuk geweldig!!
Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad!

San x

Alina zei

zoals altijd, schitterend, Nathaly!
fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad!
groetjes, Alina

Petra zei

weer die supermooie zwarte accenten!!

Liefs Petra

akkina van steen zei

HOI Nathaly
BEDANKT VOOR JE LIEVE REAKTIE OP MIJN BLOG
JA, JE TAGS ZIJN PRACHTIG HOOR OOK DE KLEUREN KOMBINATIE IS HEEL ERG MOOI EN OOK WEER FIJN DAT JE EEN FIJNE VAKANTIE HEBT GEHAD ,GEWELDIG VOOR JOU
LIEFS AKKINA

Lenet zei

Ik vind het super gaaf!!