maandag 18 april 2011

Zeist!!!

En daar ben ik weer! Ik had niks meer gedaan aan scrappen omdat ik gewoon super veel werk heb. Ik heb dan ook onwijs uitgekeken naar afgelopen weekend. Met de meiden van Pipoos hebben we weer overnacht in Zeist. Ik heb het zo naar m'n zin gehad! En ik ben giga geinspireerd terug gekomen. Ik heb gelijk gisteravond al een creatie gemaakt. En afgemaakt! Jullie gaan eindelijk weer meer van me zien.
Maar hier eerst twee 'statieportretten' van the girls.

En hier zijn ze dan. Deze foto heb ik gemaakt dus ik sta er niet op.

En deze waar ik zelf bij sta.

5 opmerkingen:

Judith zei

Hallo Natalie,
Leuke foto's onder de mooi bloeiende boom.
Ben heel benieuwd naar je ideeën en uitwerkingen !!!
groetjes Judith

Natasja zei

Ook ik ben erg benieuwd naar je ideetjes en uitwerkingen, waarvan je de eerste al hebt afgemaakt ! Whoehoee !!
Er staan heel wat bekende meiden op die ik regelematig tegenkom in Rijswijk.

Fijn dat je geïnspireerd bent teruggekomen..

Colinda zei

Hoi Nathaly, het was supergezellig!!!
Volgend jaar weer!!!
Ga gelijk de foto's doorsturen.
Groetjes Colinda

Harriët zei

Hallo Nathaly,

Leuk om je afgelopen weekend in Zeist te hebben ontmoet.Zoals beloofd ben ik even op je blog komen kijken.Je maakt inderdaad 'volwassenkaartjes'...haha.Zijn wel erg leuke kaarten.

Groetjes uit Spijkenisse,
Harriët

PS:Was je verjaardagsenvelop zondag aan het einde van de dag helemaal leeg???

Anoniem zei

Hoi hoi Nathaly,
Heel erg leuk om weer via je blog wat te zien. Je heb weer prachtige dingne gemaakt.
Xio