zaterdag 30 april 2011

Workshop van Monique

Op de stempelbeurs in Zeist heb ik aan heel wat workshops deelgenomen. Zo ook aan een workshop van Monique Lokhorst. Ik heb eerder het genoegen gehad een workshop van haar te mogen volgen. Colinda van Pipoos heeft voor haar collega's thuis een workshop gevolgd en ik werd ook uitgenodigd eraan deel te nemen. Monique werkt met Distress inkt en dat doet ze geweldig! Tja, ik zou Nathaly niet zijn als ik er toch niets aan zou veranderen :). Het origineel was zonder de doilie maar dat vond ik toch wat kaal. Thuis heb ik de label voorzichtig losgemaakt en er een doilie onder geplaatst. Net meer mijn smaak :) Nog bedankt voor de workshop, Monique.


En een net wat andere belichting. Ik kon niet kiezen.


10 opmerkingen:

Ingrid zei

ik vind hem erg mooi
en ik zou hem zonder die doilie ook erg kaal vinden
groetjes ingrid

Martha zei

Mooi zeg!! En die doilie vind ik inderdaad ook erg leuk erbij!!

Judith zei

Hallo Nathaly,
Ik vind je tag ook heel leuk. En een persoonlijke tint mag altijd, toch?!
Fijn weekend,
groetjes Judith

Judith zei

PS: jij hebt een stempel ingekleurd (-: knap werk!

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw, Nathaly dit ziet er weer super mooi uit.
Groetjes Mirande

Marjan zei

Juist leuk dat je er een persoonlijke touch aan geeft. Mooi gedaan, hoor! Ook je cadeaukegel hieronder vind ik super!

Groetjes uit Griekenland, Marjan

Linda zei

Mooi hoor Nathaly! En wat leuk dat je er toch je eigen draai aan weet te geven! Je cone van je vorige post vond ik ook echt te gek! Ik zag dat jij ook in de Marianne doe staat! Ik sta er ook in, leuk, leuk! Fijne dag nog. Groetjes, Linda.

Alina zei

heel erg mooi geworden, Nathaly, leuk idee!
groetjes, Alina

Jolanda zei

Hey Nathaly,mooie blog!!Mooie Tag (hierboven)
mooi ingekleurd en mooie kleuren!!Ben gelijk volger van je geworden!
Fijn weekend!
Jolanda

Happyezz zei

Wat maak je mooie dingen zeg! Ik ben meteen je volger geworden:) Ik zocht op papier van Eline's Huis en kwam terecht bij jou! Ga zo door. Lieve groetjes Willemijn