zondag 24 april 2011

Scrap pegel

Ik ben bezig met het maken van een aantal dingen dus kan ik nog niks laten zien. Maar ik heb wat creaties liggen die ik nog niet heb laten zien. Ze zijn nog gemaakt met Eline's Huis papier.

Het idee voor de pegel komt uit het mijn Tilda Kerstideeen boek. 


Zo'n pegel lijkt erg gemakkelijk om te maken. Maar het tegendeel is waar. Het blijkt erg moeilijk vast te maken. Maar goed, ook weer geprobeerd.


Aan de zijkanten is het lintje vastgezet met een lieflijk bloempje.

Gebruikte materialen:
o.a Papier In the Meadow en clear stamps van Eline's Huis, Geo Punch Glory, Crealies bloemen stans flower 5, Cuttlebug stans Ice Cristal

15 opmerkingen:

Janine zei

och wat een dotje!! erg leuk ook om cadeau te geven!

Irma zei

Hoi Nathaly, wat een super leuk projectje heb je weer gemaakt. Echt heel erg leuk.
Fijne paasdagen
Groetjes Irma

Corrie zei

Wauwwww wat mooi Nathaly
Groetjes Corrie

Martha zei

Wow, dit is mooi zeg!! Geweldig gedaan :-)
Groetjes,
Martha

Jann-will zei

Oh wat schattig Nathaly,

groetjes Wilma

cvanholstein zei

Hoi Nathaly~!

Wat ben je leuke home deco aan het maken!
Pegel lijkt me inderdaad lastig, je had gewoon een puntzakje bij de patatboer moeten vragen! :D
grt en fijne paasdagen!!
Corina

Sapipzi zei

Heel mooi!!!Prachtige kleuren. Hij staat hier ook al een tijdje op mijn to-do list maar ik kom er maar niet aan toe ....
Jij hebt me nu wel weer inspiratie gegeven dus wie weet hahaha!

Patricia zei

Superleuk jou pegel!!! Echt leuk met dat Eline's papier. Ik herken jou opmerking wel, ik heb hem zelf ook eens geprobeerd en liep toen tegen hetzelfde probleem aan. Ik ben niet zo'n doorzetter, want ik heb hem aan de kant gelegd, hihi. Groetjes Patricia

Ingrid zei

Wauw, wat een leuk kado ideetje! Super.
Hugs Ing

Petra zei

Hey Nathaly

ik heb de nieuwste Marianne Doe! gezien en Eline Pellinkhof heeft je deze keer samen met een aantal anderen in haar rubriek vermeldt!

Liefs Petra

Nicole zei

Een hele mooie kegel! Groetjes Nicole

Desirée-ScrapDees zei

oh ik vind dat eline's papier zo mooi hé, erg leuk geworden joh!

sylvia zei

Hi,
Wat een gave kegel!!
Ik heb gezien in Zeist haha ik stond even van boven naar beneden te kijken
En toen zag ik je beneden rond lopen
Heb je nu al eens je scorpal gebruikt?????
Want die ligt nu toch denk ik al een jaartje of drie te wachten in je kast haha
Ik ben namelijk diegene die hem je verkocht heeft
Groetjes Sylvia

Splashes of Pink and Mint zei

Vind 'em zóóó schattig!!!! Wat een ontzettend lief papier en gewoon, nou ja, heel mooi gemaakt!
Groetjes Elly

Durvina zei

Wat is ie mooi!
Het papier is zo schattig.

groetjes, Durvina