zondag 2 januari 2011

Beste wensen

Weer een jaar voorbij en we staan aan het begin van het volgende nieuw jaar.
Ik wil jullie van harte het allerbeste toewensen voor dit jaar. Ik hoop weer vaak
jullie blogs te bezoeken om een glimp op te vangen van al dat moois dat gemaakt wordt.
Zo'n nieuwe start is een goed moment om terug te blikken op het voorbije jaar. En een blog is daar een optimaal instrument voor. Je hebt een mooi overzicht van wat je gedaan hebt en het is gelijk vastgelegd. Wie schrijft blijft, zeg maar ;-)!
Het was het eerste jaar van mijn blog en het was een enerverend jaar. Ik heb bepaalde voornemens met succes in praktijk gebracht en weer wat doelen bereikt. Er waren zeker dieptepunten, grote dieptepunten. Ook moest ik weer veel beslissingen nemen en verantwoordelijkheden aangaan. Ik ben er hopelijk wel door gegroeid. Dat weet ik wel zeker.
Het was ook een heel druk jaar, HEEEEEEEEEEL druk! Ik zie dat helaas niet snel afnemen hoewel dat wel een van mijn voornemens is. Meer plannen, nog meer aanpakken en vaker nee zeggen. Mijn carriere is belangrijk maar ik wil dit jaar het accent verleggen. Bijvoorbeeld als het gaat om creativiteit. Ik heb enorm veel ideeen opgedaan en veel nieuwe dingen in praktijk gebracht. Die wil ik graag verder ontwikkelen en uitbouwen. Dat doet me goed heb ik gemerkt. Het maakt me blij, het draagt bij aan m'n geluk.
Tja,...wat wil ik dan nog meer?!

2 opmerkingen:

Natasja zei

Een gelukkig, gezond, liefdevol, maar vooral een creatief en inspirerend jaar toegewenst...
Dat wij maar vaak mogen genieten van al dat moois wat je maakt !!

Groetjes, Natasja.

aukjev zei

Hallo Nathaly, Ik ben het helemaal eens met wat Natasja schrijft. En ondanks dat je het vreselijk druk met van alles en nog wat hebt, vind je toch steeds tijd om mooie creaties te maken waar wij weer van mogen genieten !! Ik blijf je volgen hoor, groetjes Aukje