zondag 18 april 2010

Zigzag stempel??...een uitkomst!

Deze kaarten waren de aanleiding voor mijn naaimachine perikelen. Aangezien het zigzag stikken niet doorging was ik genoodzaakt te zoeken naar andere oplossingen. En ik wilde perse zigzag en dat vind ik net een te grote uitdaging om het met de hand te doen. Ik bedacht me dat ik nog een stempel van Eline had met zigzag steekjes. Tja...zou dat wat worden zo'n stempel? Nou, kijk zelf maar! Op sommige plekken wat teveel inkt maar verder prima. Denk dat ik die naaimachine uit het raam gooi...hahaha...



Dit is de binnenkant van de kaart. De stempel is van Kaiser Craft. Ik vind het zo mooi.


En dit is de achterkant. Dat maakt de kaart toch echt compleet.


Gebruikte materialen:
o.a. Cardstock, papier Dill Blossom van SEI, Different Colors stempel, Daisy Bucket tekst stempel, Eline's zigzag stempel, Kaisercraft clearstamp, bloemenpons en lint.

2 opmerkingen:

Angelique zei

Haha wat een verhaal. Ik zie je ook helemaal zitten, maar ja ik heb je dan ook bezig gezien bij een workshop met de naaimachine ;-). Prima oplossing toch zo. Wat een mooi kaartje weer. Ik heb een blogaward voor je, kijk maar op mijn blog.

Groetjes Angelique

aukjev zei

Ja wat een gedoe met een naaimachine, he. Ik heb een kleine naaimachine gekregen die helaas alleen recht toe recht aan stikt, en na een paar kaarten krijg ik de spanning niet meer goed ;-( Maar jouw tip over het zigzagstempel vind ik super, ga gauw m'n Eline stempels opzoeken. Zeist is je goed bevallen zag ik, wat heb je een leuke workshop gemaakt! groetjes Aukje