maandag 26 april 2010

Kraft papier

Ik vind kraft papier een prachtig materiaal om mee te werken. Het is stoer en het geeft je projecten een aparte look. Dit kaartje is voor een heel speciale groep mensen en moest dan ook bijzonder worden. Met het ronde scalloped gedeelte en de geborduurde randen, ben ik er naar mijn mening ook in geslaagd.



Ik neem me vaak voor om alleen de voorkant van een kaart te maken maar mijn kaarten zijn naar mijn mening vaak niet af als ik niet de binnenkant en de achterkant ook nog eens bewerk.



Gebruikte materialen:
o.a. Kraft papier, cardstock, Serendipity collection van Sassafras, Jillibean Cold Raspberry, Nestabilities scalloped circle, Autumn Leaves clearstamps en lint.

5 opmerkingen:

Natasja zei

Wat zien je kaartjes er weer super uit, Nathaly !! Geweldig..
Uhh.., kan ik ergens mijn adres achter laten...wink..??

Groetjes, natasja.

Angelique zei

Wat zijn al je kaartjes weer prachtig.

Grtjes Angelique

Judith zei

Hallo Nathaly,
Wat maak jij toch prachtige creaties! Ik ben er echt weg van. Al jaren maak ik samen met mijn vriendin kaartjes. We hebben een eigen stijl ontwikkeld, liefst een beetje 'braaf'. Vorig jaar ontdekten wij het tijdschrift Cards Only en werden wij geïnspireerd om ook eens te gaan scrappen. We vinden het steeds leuker worden.
Via de website van Eline Pellinkhof kwam ik op jouw site terecht. Het kleurgebruik en de manier van scrappen die jij hebt, spreken mij echt aan. Vanaf nu ga ik dus regelmatig een kijkje nemen op jouw site.
Succes en veel plezier met deze hobby,
groetjes Judith

Charlotte zei

Prachtige kaarten weer Nathaly! Ik ben ook dol op kraft. ;)

Francisca zei

Hoi Nathaly,

Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.Helemaal mijn " smaak".
Ik kwam via via op je blog!!Leuk, ik kom geregeld langswaaien hoor!!
Ik zou graag weten hoe en wat je bloemetjes zijn?Stempels ,of stansjes of beide??

Groetjes Cis